Regulamin świadczenia usług w Centrum Psychoterapii, Rozwoju i Zmiany Personal Project
- Świadczymy usługi dla osób dorosłych, dzieci, młodzieży, rodzin i par.
- Jesteśmy zobowiązani do zasady poufności, tzn. zatrzymujemy dla siebie wszystkie informacje, w posiadanie których wchodzimy podczas realizacji spotkań z naszymi klientami.
- Pracujemy zgodnie z zasadami Kodeksu Etyczno – Zawodowego.
- Nie realizujemy spotkań i nie udzielamy porad, które nie zostały wcześniej zarejestrowane i opłacone.
- Klienci umawiając wizytę zostawiają swój nr telefonu oraz adres e-mail niezbędne do kontaktu. Dane klienta chronione są zgodnie z obowiązującymi zasadami prawa.
WŁAŚCICIEL I ADMINISTRATOR
1. Właścicielem i administratorem serwisu internetowego jest Centrum Psychoterapii, Rozwoju i Zmiany Personal Project Marlena Klimankowicz, 60-813 Poznań, ul.Zwierzyniecka 10, NIP: 811-125-39-78, REGON: 570903507.
DEFINICJE TERMINÓW UŻYWANYCH W NINIEJSZYM REGULAMINIE
- Klient – osoba fizyczna, firma, która korzysta z usług oferowanych w ramach serwisu Centrum Psychoterapii, Rozwoju i Zmiany Personal Project Marlena Klimankowicz.
- serwis – witryna internetowa Centrum Psychoterapii, Rozwoju i Zmiany Personal Project Marlena Klimankowicz umieszczona w Internecie pod adresem: www.personalproject.pl
- Umowa – umowa o świadczenie drogą elektroniczną usług przewidzianych w niniejszym Regulaminie.
- Formularz – formularz rejestracyjny/kontaktowy służący do założenia konta na serwisie Centrum Psychoterapii, Rozwoju i Zmiany Personal Project Marlena Klimankowicz.
- Konto – indywidualne konto Klienta w serwisie Centrum Psychoterapii, Rozwoju i Zmiany Personal Project Marlena Klimankowicz umożliwiające Klientowi korzystanie z płatnych usług świadczonych w ramach serwisu.
- Psycholog, Psychopedagog, Psychoterapeuta, Mediator, Coach, Mentor, Doradcza zawodowy – osoba uprawniona do wykonywania zawodu.
- System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego w rozumieniu ustawy z dnia 21 lipca 2000 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2001r, nr 73, poz. 852 ze zm.).
- Świadczenie usług drogą elektroniczną – wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową, i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2001r, nr 73, poz. 852 ze zm.).
- Przelewy24 – serwis obsługi płatności prowadzony przez spółkę DialCom24 z siedzibą przy ulicy kanclerskiej 15; 60-327 Poznań, zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000306513
REJESTRACJA I POTWIERDZANIE WIZYTY
- Wizytę można umówić za pośrednictwem kalendarza na stronie, także poprzez formularz zgłoszeniowy z krótkim opisem problemu lub skontaktować się telefonicznie czy SMS-em na nr tel. 604 111 918, od poniedziałku do piątku w godz.10-18.
- W celu rezerwacji spotkania lub wizyty online wymagana jest wpłata na konto oraz przesłanie potwierdzenia dokonanej wpłaty SMS – em w ciągu pół godziny po dokonanej telefonicznie rezerwacji. KONTO: Santander Bank 79 1090 2590 0000 0001 4416 4825. Brak wpłaty w wyznaczonym terminie powoduje anulowanie rezerwacji.
- Dane do kontaktu znajdują się w zakładce kontakt na stronie internetowej
- Jeśli Klient nie posiada pełnej zdolności do czynności prawnych do złożenia rejestracji niezbędna jest zgoda jego opiekuna prawnego w formie oświadczenia. W przypadku dziecka małoletniego wymagana jest zgoda – formularz zgody – oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego o możliwości udzielenia świadczenia dziecku małoletniemu poniżej 18 roku życia. W każdym przypadku należy wypełnić odpowiedni formularz i wysłać skanem na adres email: kontakt@personalproject.pl.
- Do zawarcia umowy o świadczenie usług psychologicznych, psychopedagogicznych, psychoterapeutycznych, medicyjnych, coachingowych, mentoringowych, doradczych i zawodowych dochodzi przez podjęcie przez Klienta czynności powodujących wybór usługi oraz dokonanie płatności.
- Przed terminem spotkania pacjent otrzymuje od terapeuty wiadomość sms zawierającą przypomnienie o dacie wizyty oraz prośbę o jej potwierdzenie. Terapeuta może również kontaktować się telefonicznie w celu potwierdzenia spotkania.
- Brak potwierdzenia wizyty w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z jej anulowaniem.
SZCZEGÓŁY PŁATNOŚCI
- Zapłacisz podczas umawiania konsultacji online. Czekamy na Twoją płatność 30 minut – jeśli w tym czasie nie zostanie zrealizowana, będziemy musieli odwołać Twoją rezerwację.
- Sposób płatności: Przelew na konto Santander Bank 79 1090 2590 0000 0001 4416 4825.
- W celu rezerwacji spotkania lub wizyty online wymagana jest wpłata na konto oraz przesłanie potwierdzenia dokonanej wpłaty SMS – em w ciągu pół godziny po dokonanej telefonicznie rezerwacji. KONTO: Santander Bank 79 1090 2590 0000 0001 4416 4825. Brak wpłaty w wyznaczonym terminie powoduje anulowanie rezerwacji.
ODWOŁYWANIE WIZYT I ZASADY ZWROTÓW
- Klient ma prawo do odwołania spotkania lub wizyty on-line najpóźniej na 24 godziny przed terminem jej wykonania, robi to poprzez kalendarz na stronie lub poprzez adres poczty elektronicznej: kontakt@personalproject.pl lub wysyła SMS na numer telefonu specjalisty z którym jest umówiony na wizytę.
- W przypadku odwołania spotkania lub wizyty online w czasie krótszym niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem zapłacona kwota za świadczenie nie podlega zwrotowi.
- Klient może dokonywać modyfikacji zakupionej usługi najpóźniej na 24 godziny przed zaplanowanym terminem jej wykonania, poprzez zmianę terminu jej realizacji. Dokonanie takiej zmiany odbywa się przez kalendarz. W sytuacji gdy zmiana terminu następuje w czasie krótszym niż 24 godziny przed planowanym jej rozpoczęciem, wiąże się to z koniecznością ponownej opłaty za rezerwację nowego terminu.
- W przypadku odwołania lub modyfikacji terminu klient otrzyma potwierdzenie dokonanej czynności w postaci komunikatu, który będzie przesłany na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub SMS.
- W przypadku odwołania spotkania lub wizyty online w czasie dłuższym niż 24 godziny przed jej zaplanowanym terminem następuje zwrot uiszczonej kwoty w sposób odpowiadający sposobowi zapłaty za nią. Usługobiorca dokonuje zwrotu środków pieniężnych dla Klienta w terminie 14- stu dni od dnia odwołania spotkania lub wizyty online. W przypadku zwrotu należności klient obciążony zostanie kosztami opłat i prowizji, które pobiera Serwis, zgodnie z Regulaminem.
- Nieodwołanie wizyty w wyznaczonym terminie lub niestawienie się na wizytę wcześniej potwierdzoną skutkuje koniecznością uiszczenia opłaty w wysokości kosztów sesji terapeutycznej zgodnej z aktualnym cennikiem znajdującym się na stronie internetowej. Płatności można dokonać przelewem na podany na stronie numer rachunku: Santander Bank 79 1090 2590 0000 0001 4416 4825 lub w gabinecie podczas spotkania.
- Jeśli opłacone z góry spotkanie zostanie odwołane lub przełożone w wyznaczonym terminie (minimum 24h wcześniej), wówczas opłata przechodzi na poczet kolejnej wizyty.
- Jeśli klient odwołuje spotkanie i rezygnuje z terapii, a dokonał już płatności za spotkanie, to opłata ta jest zaliczana na poczet sesji, która się nie odbyła, ale nie została przez pacjenta odwołana w wyznaczonym terminie (24h wcześniej).
- Nie ma możliwości dokonania zwrotu. Sesje opłacone z góry, w tym wykupione pakiety spotkań muszą być zrealizowane w ciągu 6 miesięcy od daty dokonania płatności, po tym czasie tracą swoją ważność. Jako zrealizowaną rozumiemy sesję, która się odbyła, lub przynajmniej został wyznaczony termin spotkania.
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE I ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
- Reklamacje dotyczące korzystania z płatnej części serwisu Centrum Psychoterapii, Rozwoju i Zmiany Personal Project Marlena Klimankowicz można zgłaszać za pomocą sytemu wiadomości poprzez formularz zgłoszeniowy w panelu KONTAKT w ciągu 14 dni od dnia wykonania usługi lub dnia w którym miała być ona wykonana. Reklamacja wniesiona po upływie tego terminu nie będzie rozpatrzona.
- Reklamacja powinna zawierać:
a) oznaczenie Klienta, w szczególności: jego imię i nazwisko, nazwę firmy, adres zamieszkania lub siedziby, adres poczty elektronicznej, nr. telefonu,
b) przedstawienie problemu stanowiącego przyczynę reklamacji. - Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana do Klienta za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres podany w formularzu rejestracyjnym. Termin na rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni.
- W przypadku nie uwzględnienia reklamacji Klient ma możliwość dochodzenia swoich roszczeń na drodze postępowania sądowego
- W przypadku zaistnienia jakiegokolwiek sporu dotyczącego zawartej pomiędzy stronami umowy Klient i Usługodawca podejmą działania zmierzające do jego polubownego rozwiązania.
- W przypadku nie rozwiązania w drodze polubownej sporu dotyczącego umowy zawartej na podstawie niniejszego regulaminu sądem właściwym do jego rozstrzygnięcia będzie sąd miejscowo właściwy dla siedziby Usługodawcy.
- Prawem właściwym dla rozstrzygania sporów wynikających z umowy zawartej na podstawie niniejszego regulaminu jest prawo polskie.
REALIZACJA WIZYTY
- Specjalista rozpoczyna i kończy wizyty punktualnie.
- Klient również stawia się punktualnie na umówioną wizytę. Jeśli przybywa wcześniej, oczekuje w poczekalni na umówioną godzinę i czeka na zaproszenie do gabinetu, lub na połączenie się specjalisty – dotyczy wizyt online.
- W przypadku spóźnienia klienta na umówione spotkanie, czas wizyty zostaje skrócony o czas spóźnienia.
- W przypadku spóźnienia specjalisty, czas wizyty zostaje wydłużony o czas spóźnienia.
- W uzasadnionych przypadkach specjalista ma prawo skrócić czas wizyty, przenieść ją na inny termin za zgodą klienta lub ją odwołać.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Klient umawiający się na wizytę w gabinecie Centrum Psychoterapii, Rozwoju i Zmiany Personal Project jest zobowiązany zapoznać się z Regulaminem świadczenia usług dostępnym na stronie internetowej.
- Zastrzega się prawo do dokonywania zmian Regulaminu, jak również wprowadzania modyfikacji cen za świadczone usługi.
- W niektórych przypadkach, po rozpoznaniu sytuacji, z różnych powodów specjalista może nie podjąć współpracy z klientem.
- Osoby decydujące się na spotkanie w gabinecie lub na wizytę online w Centrum Psychoterapii, Rozwoju i Zmiany Personal Project akceptują zasady niniejszego Regulaminu.